the squat technique // la technique du squat .

Publié le par Linda, votre COACH SPORTIF

 

1. Take a barbell from a squat rack and hold it at the back of your neck with your hands on the bar. Keep you back and head straight. Your feet should be spaced at shoulder width. If you cannot squat flat footed, try placing a two by four block of wood under your heel to improve balance.

2. Grasp the bar with your hands spaced slightly wider than shoulder width apart.

3. The bar should be resting comfortably across your trapezius muscle.

Execution

1. In a controlled fashion, slowly squat down until your knees are parallel to the floor. Remember not to bounce at the bottom of the movement.

2. Slowly straighten your legs and return to the start position. Keep your head level at all times.

3. Keep the movement fluent, slow, and controlled.

 

french ...............................................................................................................

 

1. Prendre une barre à partir d'un rack squat et à tenir à l'arrière de votre cou avec vos mains sur la barre. Gardez-vous en arrière et la tête droite. Vos pieds doivent être espacés de la largeur des épaules. Si vous ne pouvez pas squat pieds a plat, essayez de placer deux par quatre blocs de bois sous le talon pour améliorer l'équilibre.

2. Tenir la barre avec les mains espacées légèrement plus large que la largeur des épaules.

3. La barre doit être au repos confortablement dans votre muscle trapèze.

Exécution

1. D'une façon contrôlée, lentement s'accroupir jusqu'à ce que vos genoux soient parallèles au sol. N'oubliez pas de rebondir au fond du mouvement.

2. Lentement, étendez vos jambes et revenir à la position de départ. Gardez la tête froide en toutes circonstances.

3. Garder le mouvement fluide, lente et contrôlée.

Publié dans MUSCULATION

Commenter cet article